piątek, 27 grudnia 2013

Kilka słów wstępu.

Witam wszystkich bardzo serdecznie. 

Jest to mój pierwszy blog. Będę publikować pod nazwą Eleonore Cloers. Ciągle jestem zagubiona, więc jeśli macie jakieś sugestie, piszcie śmiało. 

Moje opowiadanie jest o nowej postaci w uniwersum Harry'ego Pottera. Pierwszy rozdział został już napisany i zamierzam go opublikować niebawem. Aktualnie zajmuję się dopracowywaniem pierwszego szablonu. Co do nagłówka, wiem, że nie jest idealny, jednak jest pierwszym nagłówkiem jaki zrobiłam, więc proszę o wybaczenie. Wiem, że zdjęcia są rozpikselowane, ale znaleźć dobrej jakości zdjęcia bliźniaków, graniczy z cudem. 

Do tej pory czytałam fanfiction z parringami takimi jak: dramione, drarry i moje ulubione ostatnio, fremione. Nie jestem przekonana do parringów gdzie występuje Severus Snape. Jeśli myślicie, że opowiadanie, które piszecie mogłoby mnie zainteresować, zostawcie adres swojego bloga, a z pewnością go odwiedzę. Mimo wszystko, mam nadzieję, że zostawiając link, zostawicie też swoją opinię i sugestie na temat mojego bloga. Jako iż często czytam fanfiction z anime Naruto, również mile widziane są adresy blogów o tej tematyce.

Jeśli macie jakieś pytania, zostawcie je pod postem, a ja postaram się na nie odpowiedzieć. Ja się tymczasem żegnam i wracam do projektowania szablonu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz